Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: Ignas
Data: 2016-11-24 11:15:27
o jei nepilscius i menulius ui klausimus  atsakyt? siaip ir traukiau
linkt to kad "pačioje Šampanėje" sampano skoniui tiek pat svarbu kaip
baristos dalyvavimas ruosiant eilini espresso: prastas derlius, vyndario
failas, bet vistiek sampanas, nes gi is sampanes, kaip ir turbut su
espresso degustuojant ne visada labiau patinkantis skonis bus baristos
ruostas, bet gi ne fengshui prisipazint - as gi del to i italija
vaziavau... :)