Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: bzik
Data: 2016-11-14 16:40:25
Maniškė geria su pienu pavakariais, kai nenori stiprios. Pieno plakimas
naudojamas bent kelis kartus per savaitę. Aš kavos negeriu. Pati valo ir
prisižiūri. Aš tik priemones nuperku, kai pasako, kad baigias.

"mindau"  wrote in message news:o0ch9c$cb5$1@trimpas.omnitel.net...

siaip tai cia yra pagrindinis moteru reikalavimas kavos aparatui.. kad
moketu daryt gerimus su pienu. nekvestionuojamas.
beda tik, kad jos pacios po to nemegsta aparato priziuret ko pasekoje
pradeda nedziugint nei tie gerimai anei pats aparatas.

"Doncius"  wrote in message news:o0ch5n$c7m$1@trimpas.omnitel.net...

O tu pasiaiskink kokia ji kava geria, ir ar tikrai reikia to pieno?

"HDi"  parašė naujienų news:o0ccm4$80a$1@trimpas.omnitel.net...

Laba diena,

Taigi, kalėdom fėjai noriu padovanot kavos aparatą. Pats kavos negeriu,
o ir nieko nesuprantu tame, kolega sako reikia, kad pieno paėmėjas būtų
žarnelė, ir, kad ne kapsulės kavos kavai būtų, aš sutinku. Daugiau
nelabai ką gliaudau tame ir nežinau kur kas kame su kuo.
Gal yra žmonių suprantančių ir gal konkrečiai pasakytų, va toks toks
modelis yra fengshui.