Tema: Re: kavos aparatas
Autorius: ostapas
Data: 2016-11-15 09:50:31
Ne, nu tai jeigu tas automatinis kavos aparatas dirba virš teorinio resurso,
tai chuij ten laikys kas nors.
O šiaip - gal pradžiai reiktų tą rankenėlę kur kavos rupumą reguliuoja
pasukinėt? ir pasižiūrėt kokio rupumo kava byra iš malūno.
Ir asmeninė praktika rodo, kad nx tas specializuotas kavos parduotuves su
kišenėj kontrabanda parvežtom super duper pupelėm - kasdieniam besaikiam
kavos sriaubimui geriausiai visokios lavazzos eina...

"Dainiushas"  wrote in message news:o0edle$2qq$2@trimpas.omnitel.net...

na aš dabar apie skonį o ne apie kainą. nes kas šiuo metu bėga iš Juros,
tai damokėt reiktų kad gerčiau.