Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: MRT
Data: 2016-11-18 12:14:23

> Tai į didelį puodą double espresso varyk ant viršaus, o ne 20 ml :) Nes ten tu, čiuju, karštą vandenį su kavos aromatu vartoji, o
> ne kavą :)

Pasikartosiu:
# Siaip pabandysiu vanduo+kava (t.y. vietoj kava+vanduo)

o jei negurmaniskai, tai ir tikroje kavoje yra daug vandens..
(cia i teigini, kad 240ml espresso + 20ml = kavos ner, tik karstas vanduo su aromatu)

Gal as ne KAVA geriu, o kazkokia KAFA? :D
Tik cia retoriskai, nes man nieko tokio, net jei ir nesunkiai
irodoma, kad mano kava yra ne kava, o kavos_gerimas ir pan.

Geriau juk ir ta 240ml espresso be to 20ml vandens..
Klausimas kaip as nepajauciau, kad dingo "bent šioks toks skonis ir espresso puta"?

PS. ziauriai senoj kazkokioj temoj news'uose gurmanai kapojosi,
kad be keliu stukiu euru, tie apratai tik kazkoks pakenciamas daiktas.
Visiskai teisingas aparatas butu virsyjes mano priimtinas biudzeto normas,
o galu gale be normalesnio supratimo ir nesuprasciau to teisingumo..
Ziauriau butu, jei paragaves visiskai teisingos, vis vien noreciau jacobs'o is makses :D..