Tema: Re: req: kavos aparatas
Autorius: MRT
Data: 2016-11-21 09:10:21
> Na o bet tačiau, tu espresso iš viso esi ne mėgėjas, tai net neaišku kam čia tau ir anas buvo reikalingas :) Reikėjo nupirkt
> stiklinę kolbą - švirkštą už 15 EUR'ų ir būtum laimingas kaip tapkė ;)

Ne karve kainavo juk.. o zmona kapucina megsta..
Aparatas, kuris zmonai itinka, nugali tas matematikas :)
Galu gale ir man tinka geralas, kuri jis ten isburzgia..
Tiesa, pabandziau espresso i vandeni, labai didelio skirtumo nepajauciau.
Tiksliau pojuciai tarsi nuo nuotaikos, kartais lyg ir skanesne, kita panasi..