Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 13:23:05

> ble... nu kaip tu nesuvoki kad pavyzdys netinkamas... ir motociklas, ir
> dviratis yra dvirate transporto priemone, kaip kad ir lasiniai ir raumuo
> yra mesa, bet dviratis nera motociklas, kaip lasiniai nera raumuo (kaip
> jau pats aiskinai, kad tavo supratimu mesa - raudona, bet cia tik tavo
> supratimas...)

nu blin.. kai tau sako:"vaziavau su dviraciu" ar pagalvoji apie dvirate
priemone- motocikla?
kai sako: "valgau mesa" as negalvoju, kad valge lasinius... o greiciau koki
nors steika.. ir jokiu budu negalvoju, kad valge LIETINIUS su spirgais..
kapish?

> o kaip galvoji, nuo ko sotesnis valgydamas darais, nuo varskes cepeline ar
> nuo daug daug spirgu padazo? kiausiniene praktiskai visada irgi ar tai su
> lasiakais, ar kumpio gabaliukais, ar sonine kepdavo. grynas kiausinis ko
> gero tik per velykas, nes suryt gali uz labai brangiai...

sotesnis darausi nuo bulviu cepeline..
tai kiausiniene irgi MESA???
gryna kiausini gerdavo mano senelis ne tik per velykas.. vietoj
actimelio:)))) kaime kiausiniu buvo daugiau, nei MESOS, jei ka..