Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-22 17:42:19
Na jei yra kazkoks supratimas apie savo turto likviduma tai banai
problemu tikrai nesudarys.
Beigi zinoma ir juristas nepakenkia pries pasirasinejant ten visokias
sutartis trisdesimciai metu i prieki.....
Beigi, skaitau jei priims asmens bankroto istatyma tai visiskai bus
nebeda, blogiausiu atveju kankintis teks penkis metus :))))

--
MaRiUs
Kaunas