Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-03-21 14:26:44
tai taip ir gyveni su seima namie pasimatai tik vakare :)
nes zmona diena virtuvej, tu prie teliko, vaikai dar kur nors zaidimu
kambary ... :)))
Man asmeniskai daug smagiau kai cviskas vienoj erdvej vyksta, o jei jau
nori tylos tai arba i WC arba i darbo kambari uzsidarai ir ramu :)))

--
MaRiUs
Kaunas