Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-23 12:39:37
tai as juk nusileidau tau del laikmecio:)) apie toki, kai siena rankom
pjove.. dujiniu virikliu nebuvo ir pan..
del lasiniu.. tai is lasiniu spirgus darydavo.. o ne kotletus kepdavo.. bet
cia jau, kaip sakant, ir nuo seimininkes priklauso..  man kotletai su 30%
LASINIU.. net neprimena kotletu.. fe.. yra tokiu kur dar ir skureliu
prideda.. lasinius sudydavo arba rukydavo, kad ilgiau laikytusi..  ir kad
karsta vasara nesugestu..