Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-22 10:21:48
Pas mane stabilios menesines pajamos - 0 Lt. Ir taip paskutinius 10 metu.
Siulai gyvent stotyje?

"gnt"  wrote in message news:im9lgh$rbm$1@trimpas.omnitel.net...

"Kaliau i galvas jums ir kalsiu pagrindinius NT rinkos desnius, kuriuos
ignoruojant buna liudnos pasekmes:

1) m2 kaina negali virsyti tavo stabiliu MENESIO pajamu; imoka negali buti
didesne nei trecdalis STABILIU pajamu; jei nori pirkti uz daugiau, reiskia
nori ne pagal savo galimybes ir veliau turesi rimtu bedu; taip yra visame
kapitalistiniame pasaulyje;

2) jei viskas pagal 1-a desni atitinka, kaip suzinoti, ar nepermokesi uz
norima pirkti busta? Elementaru - pirkimo kaina negali virsyti 10 metu
nuomos kainos - viskas, kas virs, reiskia PERMOKI (pinigai oran neskaitant
jau palukanu nuo permokejimo);

ir dar:

3) pirkdami vadovaukites NE EMOCIJOMIS, o racionaliu saltu protu;
suprantama, kad pamacius gera, grazu buta, buduliams agentams pamakaroninus,
jo LABAI norisi - jie ant to ir zaidzia. Ne veltui finansu makleriai sako,
kad "protingas investuotojas pirmiausia galvoja apie rizika, kvailas - apie
busima pelna"...tad galvokite pirmiausia ne apie pati buta kaip kazkokia
svajone, o pasverkit viska BE EMOCIJU ir ivertinkit rizika...

4) atminkit, kad perkat preke ne uz 1000 Lt, ne uz 10 000 Lt, ir net ne uz
100 000 Lt gal...elkites labai racionaliai ir atsakingai (nes pvz. vaikai
del jusu kvailu sprendimu tikrai nieko deti)...supraskite viska,
issiaiskinkite - ir pamatysite, kad pavirsiuje viskas labai grazu, kol
neisigilinate (kaip su telefonais "uz 1 Lt" ar nemokamais pokalbiais, kada
neisigiline i "papildomas salygas" pasirasote sutarti 1 ar 2 metams, jums
priskaldo galingas saskaitas ir negalite is to pabegti)...Klaida perkant
dalyka (ir dar ne uz turimus, o uz neturimus pinigus), kur sumos su penkiais
nuliais gale, gali buti jusu GYVENIMO KLAIDA, kada is skolu neislipsite iki
pensijos...Ir vaikai dar gal mokes ir keiks tevus...

5) netikekit tupa suinteresuotu asmenu propaganda, kuri darosi vis
akiplesiskesne ir intensyvesne...
Jusu interesas PRIESINGAS nei ju - jie nori prakisti slamsta uz kuo didesne
kaina, o jums reikia kuo geresnes prekes uz kuo mazesne kaina...Tad jei jie
jums net apsiputoje rekia "stabilizacija", tai reiskia "kainos dar gerokai
kris", jei jie rekia "pirkit dabar - palankus metas, paskubekit", tai
reiskia, kad "norime iskisti kuo greiciau, nes paskui bus dar blogiau - mus
spaudzia laikas"...Jei pasakote savo nuomone, kurios NENORI girdeti cia
komentaruose besirenkantys NT buduliai ir jie jus puola izeidineti -
reiskia, kad jus "pataikete tiesiai i desimtuka" ir del to jie labai
nervinasi...

Galiausiai - atminkit, kad butas ar namas yra TIK gyvenamas plotas. Ne
gyvenimo tikslas, kurio turite pasiekti BET KOKIA (net savo sveikatos,
seimos ar vaiku geroves saskaita) kaina. Nors gyvenamas plotas kiekvienam
svarbu, gyvenime yra DAUG SVARBESNIU dalyku. I paskolas ilysti VISADA
suspesite."