Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-25 10:47:13
"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
news:imhk2p$kbe$1@trimpas.omnitel.net...

> "Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message

> ok, teigiau.. suklydau del tavo mociutes..

> nu tai blin.. as tau ta ir sakau.. kad lasiniai-mesa, taip kaip
> motociklas-dviratis.. kapish? tai apie tai ir sakau.. kad bendraja prasme
> taip ir yra.. lasiniai- mesa.. motociklas -dviratis.. taciau, kai sakai
> dviratis niekaip nepagalvociau apie motocikla.. apie lasinius tas pats..

ble... nu kaip tu nesuvoki kad pavyzdys netinkamas... ir motociklas, ir
dviratis yra dvirate transporto priemone, kaip kad ir lasiniai ir raumuo yra
mesa, bet dviratis nera motociklas, kaip lasiniai nera raumuo (kaip jau pats
aiskinai, kad tavo supratimu mesa - raudona, bet cia tik tavo supratimas...)

> :))) nu va matai.. jau ir apie blynus suzinojai, kad valge.. o cepelinai
> su varske apipilti spirguciu padazu irgi -MESA?:)))))  o kiausiniai turbut
> irgi mesa.. nes juk visciukas ten.. tik labai mazas.. apie ka snekam?

o kaip galvoji, nuo ko sotesnis valgydamas darais, nuo varskes cepeline ar
nuo daug daug spirgu padazo? kiausiniene praktiskai visada irgi ar tai su
lasiakais, ar kumpio gabaliukais, ar sonine kepdavo. grynas kiausinis ko
gero tik per velykas, nes suryt gali uz labai brangiai...