Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Spakainas
Data: 2011-03-22 09:59:19
Aš jungčiau, bet padaryčiau ale dvivėres stumdomas duris arba
transformuojamą pertvarą. Kai yr svečių labai faina viena erdvė, kai
gamini valgyt - užsidarai. Šiaip viskas daugmaž normaliai.
Dėl tv vietos - kaip tik labai gera vieta, ir žiūrėt smagu ir garso
aparatūrą galima gerai susistatyt ir dar plius iš virtuvės tv matosi.
Jau nėr durniau kai tv nukiša į kampą. Kas blogo kad sėdi vidury
kambario? O ir ot ne px kas tau už nugaros, tu gi žiūri į priekį. Nebent
kokie kompleksai ar su uošviene gyveni, kad bijai jog kažkas iš nugaros
prieit su peiliu gali :D