Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Sail
Data: 2011-03-21 16:22:53
Tai as visiems ir patariu - isikeli i buta / nama, palauki puse metu nieko
nedarydamas, ir sutvarkai tai, kas dar akis bado.
Susitaupo daug laiko, nervu ir pinigu.

Iljiciaus lemputes tipo sviestuvas duoda max sviesos prie min galingumo.
Visokie ten abazurai tai tik dizaineriu ismislas. Nu kaip ir su tualeto tipo
namu, max naudos ir min dizaino.