Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 10:34:33
"Ignas" <ignas@geokada.lt.nerasyt> wrote in message
news:imhjhc$jat$1@trimpas.omnitel.net...

> "Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
>
> kur as teigiu kad visi taip dare? cia tu teigi kad visi namie kepe, nes
> sventa

ok, teigiau.. suklydau del tavo mociutes..

> dviratis irgi yra dvirate transporto priemone, bet tai nera motociklas.
> cia kaip ir raumuo, ir lasiniai - mesa, bet raumuo nera lasiniai...
> kapish?

nu tai blin.. as tau ta ir sakau.. kad lasiniai-mesa, taip kaip
motociklas-dviratis.. kapish? tai apie tai ir sakau.. kad bendraja prasme
taip ir yra.. lasiniai- mesa.. motociklas -dviratis.. taciau, kai sakai
dviratis niekaip nepagalvociau apie motocikla.. apie lasinius tas pats..

> su tavim sunku gincytis, nes turbut lietiniai blynai gausiai uzpilti
> spirgu padazu bus ne mesa...

:))) nu va matai.. jau ir apie blynus suzinojai, kad valge.. o cepelinai su
varske apipilti spirguciu padazu irgi -MESA?:)))))  o kiausiniai turbut irgi
mesa.. nes juk visciukas ten.. tik labai mazas.. apie ka snekam?

> ai dar... tu cia man liaudies isminti rankiojai google... radau, kad
> "geriausia zuvis yra desra", tai cia kaip? istikro desra yra zuvis? :))

ka nors girdejai apie humora/jumora.. ?
nu jei zuvis-mesa.. o desra -mesa.. tai desra -zuvis.. :))  bet as nezinau..
cia tu pasakyk... ar zuvis -mesa? nu kad ne bulve tai tikrai zinau.. maciau
pas mociute..........