Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: ozzy
Data: 2011-03-22 12:46:21
Tai jai nejauti kaifo kam isvis pinigus mest?

As va einu i malkine apsoliuciai be jokiu komfortu, patogumu ar
komunikaciju. Nera elektros (sviesa is led su auto akumu), prieskambaris
vasarinis, vejo uzuoveje, nediduke pirtis su dideliu pecium 100kg+ gero
akmens. Toliau kiemas 0 -10, sniegas arba vanduo is sulinio su ledu.
Karsti pasiekia iki 115, dregme
30 - 70%. Buni maximaliai kieme, poto maximaliai vidui, vantos :) iki
atvesta iki 70laispsniu, poto namo...

Nemegstu elektriniu peciu. Retkarciais garines patinka.