Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Sail
Data: 2011-03-21 14:09:50
Nu jo. Pradeda zmona zuvies pirstelius kept (nevalgo vaikas normalaus
maisto), gartraukis tikriausiai 100dB+ uzia, dar uzsileidus lietuviskas
reklamas per virtuvini televizoriu, tos irgi saukia, kad kamelijos vaistinej
pigiau.

Ir visa tai man klausyt/uostyt svetainej prie normalaus TV poilsiaujant?

Jau geriau i rusi tada, ten vyru karalyste ir mielas akiai bardakas.

Cia aisku Imho ir suprantama, kiekvienam savo, kaip patinka, taip darai.