Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-03-22 12:29:43
"Elementaru - pirkimo kaina negali virsyti 10 metu nuomos kainos ".

Irgi manau nevisada tikslu. Hata mano specifine, vieta irgi. Norinciu
nuomotis kad ir uz 1000 Lt labai abejoju, kad atsirastu. Reiskia ji
nekainuoja nei 120.000 Lt? Aha - ash shrote dalimis ja uz tiek parduosiu.

"gnt"  wrote in message news:im9ru2$5in$1@trimpas.omnitel.net...

"kas man is tos laimes, ir is tos garbes, kai as vienas dziaugsiuos, o
simtai liudes"  :DD