Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: eimaz
Data: 2011-03-21 09:20:57
pas mane labai panasus skaiciai :) 2007.09 oficialiai isigijau, tik pradejau
statytis anksciau - 2008.05, isikeliau 2010.05. lygiai 2 metai.
namo kvadratura 220m2, beje samata irgi labai panasi. tik tiek, kad pas mane
jau viskas padaryta, tai savaime aisku siai dienai ji didesne.
siaip aplinka tai nemazai surys dar, pas mane trinkeliu buvo daug m2, bei
visokios tvoros, vejos, apzeldinimai, terasos gavosi dar ~50k lt.