Tema: Re: Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Sail
Data: 2011-03-21 14:05:03
Del estetikos taip, pakombinavus pora slaitu dar puse bedos.

Is eksploatacines puses tai tiek siltinimo pigumui, tiek prieziurai
paprasciausia yra eiline palepe, plius lieka erdve nereikalingam slamstui
kaupti bei ventiliacijos irenginiams. Todel pradinis pigumas nezinia ar toks
jau pigus.

Pas mane taip jau gavos, 60% stogo su palepe, kita dalis stogo siltinta
tiesiogiai. Tai siltintoj daly pliusas tas, kad erdve idomi gavos, o minusas
tas, kad siltinimo broko istaisyt beveik neimanoma, ir esant varvesiams juos
labai nelenva isgaudyt.

Jei dabar statyciau, tai tik su visa normalia palepe ir siltinta perdanga.
Sumetei akmens vata ant perdangos ir gatava, dvi-trys dienos darbo vienam
zmogui.
Ir kuo maziau visokiu ten gipsu, nes kur tik skylute jame, tai isitikini,
kad uz jo skersvejai siaucia. Plytu siena rulez, ten ir vini noredamas
pasikart isikalsi, ir skersvejai joje nevaiksto.