Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Pi.
Data: 2011-03-25 10:16:23
nu tai matai.. jei pas tavo mociute nebuvo namuose duonkepio..  ir tu teigi,
kad taip visi ir dare.. tai..
o dviratis yra kas.. ne transporto priemone..? kas tai?  nebesivelkim ok..
nes toli nueisim..
o siaip.. valstieciai tikrai nevalge mesos ir lasiniu kasdiena.. ai nu bet
tingiu jau.. ir diskusija visiskai ne i posto tema.. jei nori uzkurk kita
posta ir diskutuojam.. nes snekames dviese tik.. negrazu tersti eteri:)))