Tema: Re: KB!!! Pagaliau ikurtuves!!!
Autorius: Ignas
Data: 2011-03-25 10:25:16
"Pi." <juobar@googlomailas.com> wrote in message
news:imhj0n$ic6$1@trimpas.omnitel.net...
> nu tai matai.. jei pas tavo mociute nebuvo namuose duonkepio..  ir tu
> teigi, kad taip visi ir dare.. tai..

kur as teigiu kad visi taip dare? cia tu teigi kad visi namie kepe, nes
sventa

> o dviratis yra kas.. ne transporto priemone..? kas tai?  nebesivelkim ok..
> nes toli nueisim..

dviratis irgi yra dvirate transporto priemone, bet tai nera motociklas. cia
kaip ir raumuo, ir lasiniai - mesa, bet raumuo nera lasiniai... kapish?

> o siaip.. valstieciai tikrai nevalge mesos ir lasiniu kasdiena.. ai nu bet
> tingiu jau.. ir diskusija visiskai ne i posto tema.. jei nori uzkurk kita
> posta ir diskutuojam.. nes snekames dviese tik.. negrazu tersti eteri:)))

su tavim sunku gincytis, nes turbut lietiniai blynai gausiai uzpilti spirgu
padazu bus ne mesa...

ai dar... tu cia man liaudies isminti rankiojai google... radau, kad
"geriausia zuvis yra desra", tai cia kaip? istikro desra yra zuvis? :))