Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: arulis
Data: 2011-01-17 09:26:41
siaip kompai nauji   valgo 50-80w  , be video.

jei video statai, tai isauga sunaudojimas, bet cia priklauso nuo video
plokstes. yra toks dalykas, kad tarkim maitinimo bloko 350w teoriskai
pakaktu beveik visiem atvejams, bet, daznai,  video plokstei tiesiog
neuztenka ne galingumo o apmerazo nuo +12v . pvz raso ant videskes  kad
reikia 15A nuo +12, (kas butu 180w ), bet standartinis maitblokis 12v
grandinei tarkim duoda tik 10a . stai ir tenka pirkti didesni (450-550w) .
arba standartinis maistas net neturi papildomo +12 kistuko video plokstei
(4-8 pinu)