Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-14 10:46:35
77,12 m^2, 3kamb butas
du dideli žmogai, vienas ropinėtojas.

Kaitentė (sau tai dar mikrobangėj pasišildau, bet ropinėtojui
dažniausiai verdam šviežiai) , orakaitė (pastaroji dirba per savaitę
bent kelis kartus), šaldytuvas, skalbianka (stengiamės skalbti tik
savaitgalį ar naktį, bet būna išpuola kartais ir dieniniu tarifu),
šviesa kaikur halogenai kai kur liuminescecenceecininTPFŪ dienos šviesos
(ir kam aš jas nax dariau (kam kam, "gražuble, gi tiunings")) kai kur
ekonominės ir dargi kai kur kaitrinės, trūksta tik LED'ų ir mišrainė
baigta :))), 1xTV + dvbt, 1xNB.
Vasarą ~150-200 kWh
Žiemą ~300 kWh
Diena/naktis gaunasi ~ 50%/50%