Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-13 20:08:43
220m2 namas, dabar 4 suauge. viskas kas tavo isvardinta, plius lauko
apsvietimas, nuo gruodzio pradzios girliandos ant stogo, cirkuliacinis sild.
grindu siurbliukas, cirkuliacinis vandens siurbliukas (su taimeriu), ind.
kaitlente, orkaite, mikrobange. visur ekonomines lempos (apart pora vietu,
kur jos praranda prasme).
380kWh - 150Lt (200kWh dieninis + 180kWh naktinis).