Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-16 12:39:12
2011.01.15 23:23, Guliu Rukau rašė:
> drisciau suabejoti, jeigu valgytu 250W niekas nedetu maitblokio 750W.

Tariamo poreikio kūrimas yra geras būdas parduoti prekę.
Protingi žmonės pamatuoja ir žino, marketingo aukos tuo tarpu tiesiog
tiki ką jiems sako pardavėjas-ekspertas.

Galingiausias mano matuotas kompas buvo Core 2 Quadro su kažkokia
beprotiškai karšta nVidia korta. Pilnai užkrautas kol neužkaisdavo
maitblokis, tol valgė 250W. Maitblokiui užkaitus srėbė 330W iš rozetės.
Matuotas su PT 9149.