Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: Atlepausis@wrk
Data: 2011-01-14 13:06:33
ye, bet kompaktiškumas kitas. plius starteris (mano atveju balansyras ar
kaip te tas velnias) kompaktinėj iškart inside, o ilgųjų lempų atveju
atskirai, papildomas seksas jungiant, papildomas pinigas mokant.

Su tom dienos šviesos lempom miegamajam darėm "intymų apšvietimą". Tai
kai pažiūriu kiek vatų graužia tie lempai, tai pyzdon tokį sprendimą,
dabar jau geriau kažką kitą mąstyčiau ir daryčiau. Gal kada nors ir
pasikeisiu tas dienos šviesos lempas į LED šniūrą. Aišku jei šviesos
spalva nebus paimta iš žvaigždžių karų, ir kaina normali