Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: KEdas
Data: 2011-01-13 23:41:49
2011.01.13 18:47, KG rašė:
> mano 4 asmenu seima name sunaudoja vidutiniskai apie 7kW/h per para
> 2010.11-12 men isaugo iki 9,3kW/h per para - mum pasirode labai daug jau :)
> dar neissiaiskinom kodel tik, gal kad kudikis nuo spalio atsirado :)
>
> vanduo visus metus sildomas tik elektriniais vandens sildytuvais (du vnt.)

Jūsų skaitliukas sugedęs. Kuo greičiau kreipkitės į LESTO, nes po to
gali išrašyti nevaikišką baudą. :)
Jei ką, tai 1m3 vandens pašildymui reikia 51kWh, todėl netikiu, kad per
mėnesį išsiverčiate su 2m3 karšto vandens. Vien vandens temperatūros
palaikymui per parą sunaudojama koks 0,5kWh vienam boileriui.