Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: eimaz
Data: 2011-01-14 16:17:54
jo, dienos sviesos "intymui" tai tikrai netinka. pas mane palikta nisa
lubose kvadratine po 4m ilgio, tai viso 16m gaunas. jei sudeciau tiek dienos
sviesos lempu, tai sviesos butu eina na... kiek ir sudejus visas lempas, kWh
tikrai nemazai butu. desiu irgi tikriausiai LED juostas. yra visokiu
atspalviu.
o virtuvej po stiklu lubose pasleptom 3 dienos sviesom lempom esu pilnai
patenkintas. po 18w jos berods, ir sviesos daugiau nei uztenka.