Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: KJ
Data: 2011-01-13 20:53:34
Mano 156 m2 ploto, 2 suauge ir 4 m. moliugelis.  Taupom kartais, visos
lemputes taupiosios,  televizorius eina istisai, vakare prisisideda
nesiojamas kompas. Namas uzmiestyje, jokiu namo apsvietimu, tik kai kas
aplink juda, tai sviecia halogeniniai sviestuvai. Skalbimas vyksta
savaitgaliais, kasdien eina saldytuvas ir saldiklis, elektra varomi tik namo
sildymo siurbliukai.
Elektros skaitiklis sukasi nuo praeitu metu rugpjucio - naujas,
skaitmeninis, mirksi raudona lempute... :)

TAI ka - as siame forume PIRMAUJU....... tik 100 kWh diena ir apie 130 kWh
nakti  =  apie 100 Lt per menesi.....
Ir tai man dar daug labai gaunasi uz elektra...... :))))))))))

KJ

"kazkas" <kazkas@kazkas.lt> parase naujienu
pranesime:ignfkq$uon$1@trimpas.omnitel.net...

__________ Information from ESET NOD32 Antivirus, version of virus signature database 5785 (20110113) __________