Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: Guliu Rukau
Data: 2011-01-13 17:41:24
pas mane panasi situacija, susidarydavo iki 500kWh/men ziemos menesiais.
reikia pamineti, kad turime elektros rijika vadina skalbiniu dziovykle, ana
turbut kokius 150kWh sunaudoja, nes vasara kai jos nejungiame labai
pasijaucia ekonomija.
bet kai pakeiciau visas pagrindines lemputes i ekonomiskas tai dabar
susinaudoja apie 400kWh, taip kad pradzioje prainventorizuociau apsivetima,
visoke grazus halogenai, bra ir kandeliabrai, daug valgo mazai sviecia.