Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: arulis
Data: 2011-01-14 08:51:17
Arne wrote:

> Sveiki,
>
> Parasykit statiska kiek uz gruodi sunaudojat elektros.
> Kazkaip man kyla itarimas, kad po 270 Lt/men biskeli daugokai gaunasi
> kaip 4 asmenu seimai 160 m² name. Panasiai ir lapkriti buvo.
> Name standartiskai, skalbenke, indaplove, pora kompu, saldytuvas...
> Vanduo ruosiamas dujomis.
>
> Ka manote ne perdaug cia?
cia pora kompu tai kas? Pentium 4 suedantis po 150w ir katalinantis torentus
diena nakti - gali 60-100Lt privaryt i menesi , ar is AMD/ core2 be
pastovaus ijungimo ?

apie 190LT (diena/naktis +  virykles tarifas)
boileris elektrinis 100ltr , skalbimas ir induplovimas daugmaz kas 1-2
dienas.

elektrine virykle , kai pasikeitem pridejo apie 15lt didesne saskaita, bet
tarifo pakeitimas panasiai ir nueme.