Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: [pozherukas.namie]
Data: 2011-01-16 20:57:39
80m2 gyvenamo, dar tiek pat negyvenamo, 4 asmenys:

      2007 2008 2009 2010
01  530    261    191   282
02  224    259    0        271
03  219    259    243   265
04  217    226    217   282
05  165    184    226   204
06  165     82     173   147
07  203    164    181   147
08  255    199    214   184
09  310    283    172   200
10  277    445    301   235
11  286    321    275   238
12  269    358    301   253
viso kW/h per metus
      3120  3041  2494  2708

Pagrindiniai imtuvai (kWh/metus):
saldytuvas snaige ir saldiklis kazkoks ~700
skalbimo masina                                    ~100
elektrinis gyvatukas                                ~300
rekuperatorius                                        ~200
el.virdulys                                                ~160
skalbimo masina                                    ~70
katilas, drenazas                                    ~80

situs imtuvus periodiskai pamatuodavau, o kur kita elektra
sudeginama - galiu tik nuspeti...

A.