Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: KG
Data: 2011-01-13 18:47:30
mano 4 asmenu seima name sunaudoja vidutiniskai apie 7kW/h per para
2010.11-12 men isaugo iki 9,3kW/h per para - mum pasirode labai daug jau :)
dar neissiaiskinom kodel tik, gal kad kudikis nuo spalio atsirado :)

vanduo visus metus sildomas tik elektriniais vandens sildytuvais (du vnt.)
vonioj kai maudomes ijungiamas elektrinis radiatorius 1kw
prietaisai - saldytuvas, hidroforas, skalbimo masina (naudojam pagrinde
vystiklus, vietoj sauskelniu, tai skalbiam dazniau manau, nei iprastai),
dulkiu siurblys, fenas, virtuvinis kombainas, retkarciais muzika ir laptopas
akumuliatoriu ir mobiliu pakrovejai, barzdaskute, dipiliatorius gal
nesiskaito :)
kai meistrauju mano irankiai graztas, pjuklai, kampinis, reismusas ir pan.
lemputes visos kaitrines (tik rudeni viena pabandymui ekonomine sandeliuke
isukau)
vasara siurbliukas kudroj darzu laistymui karts nuo karto, ir kokias penkias
paras per vasara kitas 1kW siurblys kelia vandeni is upelio i kudra
elektrinis piemuo itariu elektros nenauduoja galima sakyti, nors veikia
istisa para apie 7 men.

tai va tiek informacijos

sako - pigiausia energija yra sutaupyta :)

kg