Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: Dikiz
Data: 2011-01-14 12:03:55
2 zmones,namas ~100m^2 gaunasi  ~400kwh(dieninio tarifo didesne
puse),cirkuliacinis katilinej praktiskai
nesustoja,akvariumas,saldytuvas(side by side tai sanaudos deklaruojamos
~550kwh metam,tikrai nera taupus daigtas),skalbenke(dazniausiai naktiniu
tarifu) ~4-6kartai savaiteje,kiemo apsvietimas  nuo tada kai sutemsta iki
ainant miegoti 125w gyvsidabrio lempa,pora tv,2pc,elektrine orkaite ~4x per
savaite,daugiau kaip ir nieko esminio ar edraus,daugumoje lempos
taupios,pora metalo halogenu....
Atrodo daugoka ,bet nesugalvojam kaip sutaupyti,tai ant akvariumo beda
verciam :)