Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: arne
Data: 2011-01-15 18:00:55
Perskaicius komentarus labiausiai itarciau kompus...

Vakarais pakuriami 2 dualcorai, savaitgaliais kogero visa diena ijungti
buna + vaizdo plokstes GTX9800 + AtiHD4890 tokios is rimtesniu srebikiu
speju.
Kaip skaiciuot kiek per menesi tie kompai gali dadeti prie saskaitos?

+ viena lauko kamera pastoviai ijungta su sildymu prie kompo (kompas
nakciai nepaliekamas, bet kamera su sildymu lieka ijungta)

Tiesa nepaminejau lauko apsvietimo ant foto reles pastatyta 70W Natrio
lempa, bet tai cia koks 15 Lt/men dadeda.

Persasi isvada, kad kaip ir normos ribose viskas...