Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: S
Data: 2011-01-14 17:14:38
Labai nenoreciau sutikti - pas mane virtuve+svetaine kai seima susidega
visas lempas, gaunasi apie 1KW.
Tai per vakara gaunasi kokie 2-3KW, plius antrame aukste dar koks bent 1WK
per diena, tai viso gaunasi apie 100KW per menesi, kas yra 20%-25% visu
sanaudu.
Indaplove savo irgi pasiima, skalbykle su dziovykle vel ciumpa, saldytuvas,
saldiklis ir t.t

Bet kazka reiks daryti ir kol kas vienintele vieta taupyti - apsvietime, nes
kas menesi moketi po 300 litu uz elektra menkas dziaugsmas.