Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: Drambliukas
Data: 2011-01-15 23:25:39
Mano namo minimalus suvartojimas yra 5 kW parai (visokie dujiniai katilai, siurbliukai,
automatikos, budintys prietaisai, interneto serveris...). Taigi menesiui 150 kW kaip
ikalta. Sildausi pagrinde kondicionieriais taigi uz gruodi 470 kWh (atskyra apskaita).
Viso per gruodi gavosi apie 670 kwh * 0,45 = 301LT