Tema: Re: Kiek sunaudojat elektros?
Autorius: bzik
Data: 2011-01-14 09:01:34
stabiliai 250-300kWh. be esminju skirtumu ziema ar vasara.
Namas. Dviese. Nuolatiniai naudotojai: saldytuvas su saldikliu, saldymo deze, dujinis katilas. Periodiniai: hidroforas, cirkuliacinis siurbliukas, virykle (gausiai kasdien), orkaite (2-3x savaitej), skalbykle (2-3x savaitej), indaplove (4-6x savaitej), apsvietimas, drenazinis siurblys, kompas, tv, kita el. iranga. Dabar nuolat pajungtas vandentiekio savireguliuojantis (92W) ir sildantis kilimelis ukiniam (270W) per termostata.