Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: YZF
Data: 2009-10-30 16:14:27
"Linas Petkevicius" <linas@NENENEinfonova.lt> wrote in message
news:hces55$nf3$1@trimpas.omnitel.net...

> Tai visks normaliai - bet ne draudimo zalistas vaziavo tau dureliu
> ieskoti.

Draudimo servisistas sake: galime arba naujas deti ir mokate nusidevejima
arba galime naudotas dalis deti, nereikes nusidevejimo moketi. "Bet pas mus
dabar nemazos eiles ir neaisku kada ir kaip pavyktu gauti tas detales, tai
gal net greiciau butu jeigu patys tas dalis srotuose susirastumete". Tai man
paciam ir buvo paprasciau/greiciau.