Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-29 22:56:35
Kai nera pilnos informacijos, visada spelioju i neigiama puse. Todel, jei
klientas turi tik zodini draudiko pasiulyma del ismokos, pasiulymas eiti į
bet koki servisa, ten remontuotis ir po to atejus mosuoti belekokia faktura,
ypac pas BTA - nerimta .IMHO esant gincui del zalos bet kokius veiksmus su
turto atstatymu galima daryti tik tada, kai isspresti tie klausimai. Nes
variantas - man kazkas padare zala, ash susitvarkau kaip man patinka, o po
to einu pas kaltininka ar jo atstova ir bandau mojuoti savo pretenzijomis -
vezimo statymas priesh arkli.