Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-30 02:47:38

> Antra. Is nukentejusio puses: jo interesai pazeisti, ne del jo kaltes,
> priesji stovi milijona pinigu valdanti istaiga ir siulo jam 100 LTL uz
> zala kuria jis patyre. Kaip manai kas tokioj situacijoj teisesnis:
> nukentejusysis, kuris protingai, ekonomiskai remontuojasi auto ar
> draudikas, stovintis pozoj "jamk 100 LTL ir valink i visas keturias
> pasaulio puses"?.. Ir kas cia neteisingus zingsnius daro: zmogus
> pasikreipes del normalaus zalos atlyginimo ir veliau remontuojantis, nes
> jam seima maitint reikia, ar draudimas, pasiules tokia nesamone?..
> Draudimui tokio publicity reikia?:)

Prie ko cia ka as manau kas teisus ir  publicity ? Zmogus kreipesi del zalos
atlyginimo, taciau elgiasi ne pagal taisykles. O dabar draudikai ypac linke
nuolaidziauti ir moketi babkes, kad tik neduok Dieve kas ju nepaduotu i
teisma. Tai gal ishvis tegu nukentejusysis nueina, praskecia pirstukus ir
pasako - "Jus ble esat BTA ir visi zino, kad Jus gaidziai. Neduosit shtukes
babkiu uz mano drundalieto dureles - paduosiu i teisma ir bus jums dar
didesne geda. Ir dar i Tele2 paskambinsiu, kad Gelbetojai atvaziuotu".
Draudimas viska mes, apsiverks ir atnesh pinigus ant lekstutes. Ypac BTA.
Aha - tuoj. Todel ir manau, kad klientui su hitrazopa draudimo kompanija
reikia elgtis kiek imanoma teisingiau, net formaliuose dalykuose, o tavo
pasiulyme yra punktu kurie priestarauja taisyklems.