Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Splitas
Data: 2009-10-30 01:36:40
> Taip, bet tu siulai 1 ir 2 atveju eiti I servisus, kurie net nedirba su tuo
> draudimu. O draudimas tada gali istraukt ir valdiska instrukcija, kurioje
> daugeliu atveju ant Audatexo nusisvilpt.

Nedirbti su kazkokiu draudimu nera tolygu nedirbt su audatexu ar eurotaxu:) Ir situo atveju draudimas pries situ programulkiu samatas jokiu savo instrukciju negales traukt, nes ant tu instrukciju bus nusisvilpt servisui:)

> Kaip ir sakai - sutardavo. O jei nesutaria? Teisingai - teismas. Ir gausis,
> kad pats ieskovas savo iniciatyva sunaikino vieninteli realu irodyma.
> Siulysi teismui kaip argumenta savo darytas fotkes? Zhema...

Kas zhema? Kad mane ishdurt nori? Pats draudimas pasirase metodika kaip paskaiciuot detales kaina ir cia viskas ok? Nebuk juokingas. Savu laiku ir visos programulkos tam atsirado, kad susisneket butu galima trikampyje servisas-draudimas-draudejas. Detaliu kainos liko atviros del rinkos specifiku. Ir sitoj vietoj draudimo pozicija derybine yra paremta tik brutualia galimybe uzdusint, ir niekaip kitaip... Todel ir sakau: statant draudima ant ragu, issimusti kaina galima proto ribose (nesakau kad tavo 1.6 golfui MkII ides nauja kapota made in DE po avarijos), bet sunku ta daryt, nes pats zinai kokia vartotoju teisiu situacija pas mus ir niekas nesidrasko per daug.