Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: YZF
Data: 2009-10-30 16:03:52
Man lohelis pries pora metu i viena auto ivaziavo.

Reikejo keisti duris nes esamos neremontuojamos.

Keisti duris i naujas - 70% (skaiciai is lempos) padengia draudimas,
likusius turiu sumoketi as nes senosios durys nebuvo naujos, nusidevejimas,
etc,etc.

As sakau: tai davai as naudotas irgi idesiu, is sroto. Servisas (draudimo
siulytas) sako - OK, jokiu problemu. Srote paprasciau kad kvita israsytu,
atveziau jiems tas duris, servisas viska sudejo, perdaze, sutvarke.
Draudimas po kazkiek laiko pervede i mano saskaita ta srotiniu duru kaina.
Case closed.