Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Splitas
Data: 2009-10-30 01:44:19
> Neuzdraus. O kuriam draudimui tu uzdrausi irodineti, kad zala buvo 500 Lt, o
> ne 500 Lt, kai nenebeturesi tiesioginiu irodymu.

Ta ir reikejo irodyt. Vaziuojam toliau.

Nuotraukos ir faktura -
> tokiais nelaikytini. Todel kartoju, nors tai ir gryna teorija, taciau
> pagrista praktika - kol nesutarei su kaltininku del zalos atlyginimo ir ypac
> jei kaltininkas ar jo atstovas nera visiskai baltas ar pukuotas, pradeti

Prie ko cia kaltininkas?????????????????????????????????
As su draudimu sneku. Jei viska darau rinkos kainomis, bus viskas labai ir labai ok. Draudimas man kazkada bande aiskint kad as galejau nevaziuot i UAB X, nes neva ten gal per brangu, va buvo pigesniu: UAB Y arba UAB Z. As jiems pasakiau: o as siaip kaip tik galvoju i autorizuota vaziuot (masina 6 metu, nebegarantine buvo) - detales pats jau radau, nes kazkaip man nepatiko kad mano masina ne i garaza is karto ivare). Uzsiciaupe, sypsojosi ir sekmes paskui linkejo.

Kuo? Laiku ir pinigais? Nu kazkiek yra rizikos. Pats zinai kad nemokamas suris tik pelekautuose. O masina vis tik ta vieta kur as noreciau turet kokybe.