Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Splitas
Data: 2009-10-30 02:59:35
> Prie ko cia ka as manau kas teisus ir  publicity ?

Tu manes paklausei ko reikia nukentejusiam, as paklausiau ko reikia draudimui... :)

Zmogus kreipesi del zalos
> atlyginimo, taciau elgiasi ne pagal taisykles. O dabar draudikai ypac linke

O ka jam daryt? Kai tyciojamasi atvirai vos ne? 100LTL prudas babkiu masinai suremontuot?

> pasako - "Jus ble esat BTA ir visi zino, kad Jus gaidziai. Neduosit shtukes
> babkiu uz mano drundalieto dureles - paduosiu i teisma ir bus jums dar
> didesne geda. Ir dar i Tele2 paskambinsiu, kad Gelbetojai atvaziuotu".

DAR KART AKCENTUOJU: as to kaip tik nesiulau daryt, ir klientas juk nenuejo ir taip nepadare, o tiesiog paklause, o jam - 100 LTL. Tegu ir papuve - nesamone, vien nuimt uzdet bus tokia kaina...