Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Linas Petkevicius
Data: 2009-10-30 01:32:07

"Splitas" <splitasNOSPAM@mail.lt> wrote in message
news:hcd85m$rkh$1@trimpas.omnitel.net...
> ir???
>
> Draudimo sarasai yra reikalingi ir naudingi tik paciam draudimui juk.
> Noreciau as pamatyt toki draudima, kuris isdris UZDRAUSTI man remontint
> masina man patinkanciame servise, jei jo kaina bus proto ribose (skaityti
> threada zemiau).

Neuzdraus. O kuriam draudimui tu uzdrausi irodineti, kad zala buvo 500 Lt, o
ne 500 Lt, kai nenebeturesi tiesioginiu irodymu. Nuotraukos ir faktura -
tokiais nelaikytini. Todel kartoju, nors tai ir gryna teorija, taciau
pagrista praktika - kol nesutarei su kaltininku del zalos atlyginimo ir ypac
jei kaltininkas ar jo atstovas nera visiskai baltas ar pukuotas, pradeti
remonto darbus - potencialus hemorojus ateiciai.