Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Splitas
Data: 2009-10-30 02:29:17
> Uz 70 Lt ir 680 svaru.

O apsimoka dabar uz tiek (rimtai)?

> Nepozicionuoju - zinau.

> Neprivalomas, o galima naudoti, jei neuztenka duomenu duotame teises akte.
> Esu egzpertas - tokia teismu praktika.

Sitoj vietoj teismas sprestu konkreciu atveju, kas teisus.
Kiek pamenu, LAT yra pasisakes apie Audatex tik vienoje byloje (kad ja galetume laikyt teismu praktika), bet dristu smarkiai abejot ar ta praktika butu tokia, kad kitos metodikos prevailintu Eurotax ar Audatex atzvilgiu... Lygiai kaip kad negali Audatex ar Eurotax but vienintelemis-sarasas nebaigtinis.

> Teisingai - gali kilti problemu. Kad draudikui nuo to veliau bus blogiau
> (gal) - klientui tik moralinis pasitenkinimas. O pinigu reiks laukti puse
> metu.

Klysti. Ne is kliento puses mastyk - ne viena tokia pragrota byla "+" draudimui neprideda. Ir jei klientas yra pakankamai kompetentingas ta suvokt, gali ta panaudot ir tu pinigu metus laukt nereiks. Motyvuoja tokie argumentai draudimus smarkiai, turbut ne man tau pasakot.:)