Tema: Re: Reikia patarimo del draudimo
Autorius: Splitas
Data: 2009-10-29 22:13:40
Neteisingas atsakymas:)

Yra du variantai:
1. Vaziuoji i draudimiesciu rekomenduojama servisa (sarasa imesk cia, zmones patars) ir tvarkaisi (gali ir siaip i bet kuri patinkanti, bet jei nesusidures, bus sunkoka normalu susirast tikriausiai) - draudimas apmokes, nes uz tave servisas issimus ir kainas is draudimo ir dalis suras ir t.t. Galioja tuo atveju, jei nori turet +/- tvarkinga auto, nors irgi ne garantija, kad taip nutiks.
2. Vaziuoji savo nuoziura i bet kuria kontora (dzin, ar tavo draudimas dirba su ja ar ne), kuri daro samatas auto zaloms (ne i saraskino, kur ranka suraso remonto kainas, bet dirbancia su Audatex (greiciau rasi) ar Eurotax (tokiu maziau)). Apsimoki samatos sudaryma (depends nuo kontoros ir tamstos godumo/sugebejimo deretis del samatos kainos) ir ta samata nesi draudimui bei pasiulai, jei kas nepatinka santykius pasiaiskint teisme po remonto.:) Gauni is draudimo pinigus, tada ieskai kas sutaisys tau masina, kad liktu kuo daugiau is draudimo gautu pinigu:) Sitas atvejas tinka tada, kai is ivykio nori uzdirbt ir +/- dzin kaip remonta atliks ( o gal jo visainedarysi, jei tau patinka sulamdytos dureles:)

Atkreiptinas demesys - 1. atveju kaina visada bus didesne galutine "ant popieriaus" bet tau is esmes dzin (PVM reikalai, nes draudimo imones ne PVM moketojai:) ir galesi masina normaliau susitvarkyt bei bus kam smegenis nutarkuot uz bloga remonta nei 2. atveju, kaip daznai nutinka, nes uz gautus pinigus dazniausiai remontinamasi garaziuke be iforminimu ir tuomet sekmes ar patyrimo reikalas ar tau remonta atliks gerai ir ar is to uzdirbsi.:)

Tiek trumpai, reikes dar patarimu - mailas tikras.

Disclaimeris: su servisais NEBEDIRBU, nesaliskas tsakant.:)

--
pagarbusis Splitas