Tema: Re: sportage vs tucson
Autorius: Lapinas
Data: 2017-03-06 13:10:02
Gal ne visai dėl to, kad neprieinama... Nors... Maniškis gatvas visiems
įrodyt, kad Kia Sportage arba bent jau parketnikas yra geriausia mašina
visiems gyvenimo atvejams, baisiai džiūgauja kai išgista, kad "mersas
sugedo".
Gal jie tiesiog jaučia, kad jo pašaukimas gyvenime visus atvesti į kelią,
kuriuo patys eina. Kad nesiplėsti apie mano pažįstamą, tai yra grūpse
geresnis pavyzdys apie butą už 53kLt, o ir Tribeca virsta kažkuo panašiu dėl
tam tikro individo pastangų įrodyt, kad jei jau turėt mašiną tai - Tribecą,
o kas galvoja kitaip yra durniai.