Tema: Re: Q: sportage vs tucson
Autorius: fenix@w
Data: 2017-03-01 12:00:57

> Zinok, vazinejant USA cupholderiu kiekis yra labai svarbus vertinimo
> kriterijus. Sakyciau, net svarbesnis uz variklio trauka. Tik pavazinejes
> ten supratau, kodel TEN yra tokie SVARBUS cupholderiai. Europos tei
> neliecia, nes ten ir cia kitokios gyvenimo realijos

pasakyk, plz. as kaip suprantu faktoriai yra trys:
1. Geriau daug kofeino ir cukraus turinciu gerimu - iprotis
2. Atstumai didesni, todel svarbu daug esti ir gerti - no prob, tai
svarbu, bet vandeni as galiu gerti ir is buteliuko
3. Vairuotojai ir keleviai fiziskai didelis, todel svarbu daug esti ir
gerti - iprotis.

> Audrius K.
> P.S. Kur ten gyvendamas sesdamas i auto detum nemokamai gauta didele
> colos stikline? Ir taip - per kiekvienus pietus? Ir pietauti taip
> vaziuoja kai kuriose valstijose dauguma daugumos imoniu darbuotoju...

zinok, viena karta nutiko afigienas dalykas: as nuejau i mac'a ir
pirkdamas akcijini komplekta paprasiau kad man kolos ipiltu _maziau_